What Does ثبت شرکت های تهران Mean?

Wiki Article

مطابق قانون تجارت ، کلیه تجار به استثنا کسبه جز باید چهار دفتر را تهیه نموده و مراودات تجاری خود را در آن ثبت نمایند. این چهار دفتر عبارتند از: دفتر وزنامه، دفتر کل، دفتر دارایی و دفتر کپیه.

اولین کاری که باید برای ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها انجام دهید این است که وارد سایت اداره ثبت شرکت‌ها شوید؛ جهت انجام این کار مرورگر خود را باز کنید و آدرس: را در آن وارد کنید.

ثبت شرکت برای استفاده از تسهیلات ارائه شده به شرکت ها مانند وام های بانکی و مزایای در نظر گرفته شده از سوی دولت، ضروری بوده و بدون ثبت شرکت، امکان بهره مندی از این مزایا و تسهیلات برای شرکت وجود نخواهد داشت.

در برخی شرکت ها اجازه انتقال سهام ممکن است در اساسنامه به هیئت مدیره شرکت تنفیذ شده باشد، به جز شرکت های سهامی عام که نقل و انتقال سهام را می توانند تنها در مجمع عمومی فوق العاده صورت گیرد.

حیطه فعالیت خود را با مشورت با دیگر شرکای تجاری مشخص نمایید.

افزودن موضوع فعالیت: برای اضافه کردن زمینه‌های فعالیت شخصیت حقوقی ابتدا باید بر روی گزینه “افزودن موضوع فعالیت” کلیک کنید تا فرم مربوط به زمینه‌های فعالیت جهت وارد کردن اطلاعات باز شود.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم مراحل ثبت شرکت به طور کلی شامل: ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها، تایید نام شرکت، تنظیم مدارک و ارسال آن‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها و ثبت نهایی شرکت می‌باشد.

و از سهم الشرکه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید با این تفاوت که مالکیت سرمایه به شخصیت حقوقی شرکت انتقال نمی یابد و هر شخص به طور جداگانه مالک سرمایه ی خود می باشد و امور به صورت مشارکتی اداره میگردد.

شرکت های تعاونی در مقابل شرکت های مسئولیت محدود و سهامی و … که جهت رسیدن به سود بیشتر می باشند ، با هدف خدمت رسانی و بهبود وضعیت اقتصادی شرکاء تشکیل می شود .

موضوع تعیین نام شرکت را قبلا تحت عنوان راهنمای انتخاب نام شرکت بررسی نموده ایم که پیشنهاد می نماییم آن را مطالعه نمایید.

صفحه اصلی خانواده ازدواج طلاق مهریه نفقه حضانت سایر موضوعات خانواده عقود و قراردادها بیع اجاره رهن وقف ضمان سایر عقود حقوقی مالکیت ارث وصیت سایر موضوعات حقوقی کیفری سرقت قتل ضرب و جرح رابطه نامشروع کلاهبرداری خیانت در امانت جعل جرایم رایانه ای سایر موضوعات کیفری تجاری شرکت ها اسناد تجاری ورشکستگی سایر موضوعات تجاری آیین دادرسی آیین دادرسی مدنی آیین دادرسی کیفری ادله اثبات دعوی آشنایی با مراجع دادگستری آشنایی با مراجع قضایی آشنایی با مراجع غیر قضایی انواع اوراق قضایی آزمون های حقوقی وکالت قضاوت کارشناسان رسمی مشاوران خانواده سردفتری و دفتریاری : اخبار و اطلاعیه ها

شرکت ها به طور کلی به دو قسم شرکت های مدنی و شرکت های تجارتی تقسیم می شوند که شرکت های مدنی دارای اهلیت و read more تابعیت نیستند به همین دلیل دارای شخصیت حقوقی نیز نمی باشند و شرکت های مدنی شامل دو نوع انتفاعی و غیر انتفاعی می باشند .

» نمونه دادخواست طلاق ازدواج مجدد شوهر بدون اجازه همسر

نکته مهم: از ابتدای سال ۱۳۹۸ دیگر نیازی به ارسال کپی برابر اصل مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی شرکاء شرکت، سهامداران و بازرسین شرکت (اعم از شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، تعاونی، تضامنی و غیره) و همچنین نیازی به ارسال گواهی عدم سوء پیشینه کیفری به اداره ثبت شرکتها وجود ندارد.

Report this wiki page