Not known Facts About شرایط ثبت شرکت

Wiki Article

۱- شرکت با مسئولیت محدود: اساسنامه، تقاضانامه ، شرکتنامه ، صورتجلسه

(در شرکت هایی که نقل و انتقال به هیئت مدیره واگذار شده باید هیئت مدیره تشکیل شود و صورت جلسه تنظیم نماید.)

این امر در مورد سایر فرآیندهای مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری  و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود.

پس از اینکه اطلاعات لازم در مورد ثبت شرکت و مراحل آن را از این صفحه کسب کردید و تصمیم لازم را در مورد اینکه می خواهید چه شرکتی را ثبت نمایید اتخاذ کردید ، مهمترین مساله ای که پیش می آید، اطلاع از هزینه های ثبت شرکت است تا بتوانید در مورد هزینه ها و دیگر مسائل تصمیم گیری نمایید.

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

سمت امضاء کننده دفتر: این فیلد به سمت شخص امضاء کننده دفتر اختصاص داده شده است که یا باید از مدیران دفتر باشد یا باید از شرکاء و سهامداران دفتر؛ اگر هم شخص وکیل باشد باید گزینه وکیل انتخاب شود.

تا پیش از راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکتها، افرادی که قصد تاسیس شرکتی از شرکت های قانون تجارت یا یک موسسه غیر تجاری را داشتند، باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده، درخواست ثبت شرکت خود را ثبت نموده و کلیه مراحل آن از تقدیم اظهارنامه ثبت تا ارائه مدارک لازم و در نهایت، انتشار آگهی تاسیس در روزنامه رسمی را به شکل حضوری پیگیری می کردند. 

شرکت های تجارتی بدلیل آن که دارای شخصیت حقوقی هستند باید اهلیت ، تابعیت و … داشته باشند .

 اگر شرکت تجاری یا موسسه نیاز به شعبه داشته باشد در صفحه مربوط به شعب، اطلاعات آن را وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را نیز مشخص کنید .

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها چگونه است؟ وکیل پایه یک دادگستری در این نوشته شما را با صفر تا صد اقدامات لازم، مدارک مورد نیاز، مدت زمان، نحوه ثبت شرکت، مراحل دقیق ثبتی و راهنمای ثبت شرکت اینترنتی در شرکت تهران ثبت سامانه ثبت شرکتها از اولین گام تا روزنامه رسمی با ۹ گام ساده و کامل آشنا نموده است.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.

 آخرین مرحله از مراحل ثبت شرکت پرداخت حق التمبر سرمایه شرکت است که هزینه آن به میزان یک دوهزارم سرمایه شرکت در هنگام ثبت می باشد . click here پس هر چقدر سرمایه زیادتری در هنگام ثبت برای شرکت تعیین شود، طبیعتا مبلغ حق التمبر آن نیز زیاد تر خواهد بود.

نحوه ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها چگونه است؟ اگر تصمیم دارید که در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها، شرکت خود را ثبت کنید اما نمی‌دانید دقیقاً چطور باید این کار را انجام دهید ادامه راهنمای تصویری ثبت شرکت را دنبال کنید تا با مرحله به مرحله ثبت کردن شرکت در این سامانه آشنا شوید و بتوانید به راحتی شرکت مورد نظر خود را به ثبت برسانید.

Report this wiki page