The Definitive Guide to ثبت شرکت ها

Wiki Article

میخواستم راهنمایی کنید چه نوع ثبت شرکتی رو انجام بدیم بهتره

بازرس جهت شرکت های سهامی خاص الزامی می باشد – شرکت های مسئولیت محدود نیازی به بازرس ندارند

به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد.

مهمترين تفاوت هاي شركت سهامي خاص و مسئوليت محدود (به جز تعداد نفرات شركا) چيست؟ با توجه به ساده تر بودن ثبت شركت مسئوليت محدود چرا بايد كسي شركت سهامي خاص تاسيس كند؟

هر گاه دو یا چند شخص بخواهند فعالیت‌های تجاری خود را تحت یک نام مشترک پیش ببرند، ساده‌ترین شکل شراکت قانونی ثبت شرکت تضامنی است. امروزه در بیشتر کشورها و نظام‌های حقوقی این نوع از شرکت‌ها تعریف شده‌اند و بسیار مورد توجه کارآفرینان قرار دارند. در شرکت‌های تضامنی، مسئولیت پرداخت قرض‌های احتمالی بر عهدۀ تمام شرکا خواهد بود. در صورت ورشکستگی، هیچ یک از اعضا نمی‌توانند با استناد به اینکه میزان قرض‌ها از میزان سهم آنها در شرکت بیشتر است، از پرداخت آنها شانه خالی کنند. همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند.

سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند. حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت مختلط غیر سهامی دو نفر است. همچنین کمترین میزان سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط غیر سهامی مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که شرکای ضامن باید تمام سرمایه نقدی مقرر را تأمین کنند، اما شرکای با مسئولیت محدود می‌توانند قسمتی از آن را بپردازند و برای پرداخت باقی آن صرفاً متعهد شوند. ثبت شرکت مختلط غیرسهامی

مرجع صدور مجوز : سازمان تبلیغات اسلامی و یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  

میخواستم بدونم فعالیت های حوزه طراحی وب more info و برنامه نویسی و شبکه دانش بنیان محسوب می شوند.آیا می توان این فعالیت ها را تحت عنوان دانش بنیان ثبت کرد؟

ثبت شرکت حدوداً بین ۲۵ تا ۳۵ روز کاری زمان می‌برد. اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد.

آیا امضا اسناد می بایست بر روی همه برگه ها باشد یا اینکه امضا فقط در برگ آخر مثلا اساسنامه باشد؟

مشاوره کاملا رایگان و تخصصی در زمینه امورات ثبتی از سوی کارشناسان برجسته و زبده نخستین ثبت

ما یک گروه تولیدی هستیم به نام(آریا سکو تجهیز) با دوازده سال سابقه در زمینه «سکوبندی و تجهیز آزمایشگاه»

یکی دیگر از مزیت های ثبت شرکت این است که جلوه حقوقی، قانونی و رسمی به کسب ثبت شرکت و کارتان می بخشد، مثلا فرض کنید که موقعیت ای برایتان پیش آمده و می توانید با مجموعه ای دولتی یا خصوصی وارد مذاکره شوید و قراردادی را منعقد نمایید، سپس از شما می پرسند که شما کیستید یا اسم شرکت تان چیست ؟؟؟ در صورتی که شرکتی نداشته باشید، چه می خواهید بگویید؟؟؟ می خواهید خود را با نام کوچک تان معرفی کنید ؟

Report this wiki page